ClubNieuws

familiewedstrijd

Zondag 9 oktober is er bij SV het Trefpunt een "familiewedstrijd' verschoten. Zo'n 15 leden van één familie hebben voor het eerst kennisgemaakt met de schietsport. Naast dat iedereen enorm genoten heeft bleken er ook nog enkele talenten voor de schietsport tussen de deelnemers te zitten. Kortom een supergezellig en geslaagd begin van het nieuwe seizoen.

De eerste Schoten

Inmiddels zijn de eerste schoten gelost in het nieuwe (tijdelijke) onderkomen. De scores vliegen omhoog en het ene na het andere record wordt gebroken. Dat beloofd wat voor het komende briljant toernooi !!

Nieuw Onderkomen

Na jaren en jaren van wachten heeft SV het Trefpunt een nieuw (tijdelijk) onderkomen.

Na het inruimen van het nieuwe onderkomen, het uitruimen van het oude onderkomen zijn inmiddels de eerste testschoten gelost. Wij hopen U binnenkort eens te mogen ontvangen op onze nieuwe schietbanen.